opc_loader

Wensenlijst

AFHALEN IN DE WINKEL

Vanaf 10 februari is het toegestaan om uw bestelling af te halen in één van onze filialen. Echter betekend dit niet dat de deuren open zijn en u op uw gemak kleding kan passen of producten kan uitzoeken. Hier leggen wij u in 4 stappen uit hoe u uw bestelling kunt plaatsen en kunt afhalen.

Stap 1

U kunt uw bestelling per mail doorgeven via info@hengelsportvught.nl of Info@hengelsportutrecht.nl
Geef tijdens het plaatsen van uw bestelling aan op welke gewenste dag en tijd u uw bestelling wenst af te halen. LET OP!!  Hou er rekening mee dat er minstens 4 uur tussen de bestelling en het afhalen moet zitten!! Er wordt gewerkt met een tijdrooster, wij proberen uiteraard om zoveelmogelijk aan uw wensen te voldoen, maar het kan zijn dat de door u gewenste tijd en datum al bezet is. In overleg zullen wij dan een andere tijd inplannen. 

U kunt uw bestelling via de webshop plaatsen.
U kiest hier bij het betaalproces voor afhalen en geeft in het opmerkingen vak aan bij welk filiaal u uw bestelling wenst af te halen. Het opmerkingen vak verschijnt verder in het betaalproces! Geef hier tevens aan op welke gewenste dag en tijd u uw bestelling wenst af te halen. LET OP!!  Hou er rekening mee dat er minstens 4 uur tussen de bestelling en het afhalen moet zitten!! Er wordt gewerkt met een tijdrooster, wij proberen uiteraard om zoveelmogelijk aan uw wensen te voldoen, maar het kan zijn dat de door u gewenste tijd en datum al bezet is. In overleg zullen wij dan een andere tijd inplannen. 


U kunt uw bestelling per telefoon doorgeven via: 073 - 656 11 46 filiaal Vlijmen of 030 - 2612532 filiaal Utrecht
Geef tijdens het plaatsen van uw bestelling aan op welke gewenste dag en tijd u uw bestelling wenst af te halen. LET OP!!  Hou er rekening mee dat er minstens 4 uur tussen de bestelling en het afhalen moet zitten!! Er wordt gewerkt met een tijdrooster, wij proberen uiteraard om zoveelmogelijk aan uw wensen te voldoen, maar het kan zijn dat de door u gewenste tijd en datum al bezet is. In overleg zullen wij dan een andere tijd inplannen. 

Stap 2

Bij bestelling per mail ontvangt u een bevestiging per mail, en eventuele wijzigingen indien producten niet voorradig zijn. Ook wordt hierin de datum en tijd voor het afhalen van de bestelling bevestigd of gewijzigd. 

Bij bestelling via de webshop ontvangt u een bevestiging per mail, en eventuele wijzigingen indien producten niet voorradig zijn. Ook wordt hierin de datum en tijd voor het afhalen van de bestelling bevestigd. U kunt hier kiezen om de bestelling direct te voldoen via de aangegeven betaalopties, of u kiest voor de optie betalen bij Afhalen. U kunt Pinnen of Contant afrekenen. 

Bij een telefonische bestelling wordt uw order opgeschreven, en nemen wij telefonisch contact met u op zodra de bestelling compleet is, of eventuele wijzigingen doorgevoerd moeten worden. Ook wordt tijdens dit gesprek de datum en tijd voor het afhalen van de bestelling bevestigd of gewijzigd.

Stap 3

Bij bestelling per mail ontvangt u van ons een Email waarin aangegeven wordt dat de bestelling klaar staat. U kunt tijdens het afhalen van uw bestellng Contact afrekenen of met de Pin betalen.

Bij bestelling via de Webshop ontvangt u ook een Email waarin aangegeven wordt dat de bestelling klaar staat. U kunt indien u heeft gekozen voor betalen tijdens het afhalen Contact afrekenen of met de Pin betalen.

Bij bestelling per Telefoon wordt u gebeld dat uw bestelling klaat staat. U kunt tijdens het afhalen van uw bestellng Contact afrekenen of met de Pin betalen.